Screenshot 2024-01-30 092142

ویژه برنامه ولادت حضرت علی ع و اکرام ایتام

ویژه برنامه ولادت حضرت علی (ع) با حضور ایتام، به همت خیریه باران مهر علوی و با همکاری خیرین عزیز در باغ تالار هشت بهشت  شهر اصفهان برگزار گردید. این برنامه با هدف شاد کردن و برآورده کردن آرزوی کودکان ایتام و فراموش کردن تنهایی و دوری از محبت پدر، به عنوان یک جشن مذهبی و مهم در راستای کمک به کودکان بی سرپرست اجرا شد همچنین از مادران بزرگوار ایتام قدردانی به عمل آمد.

ما در خیریه باران مهر علوی تلاش می‌کنیم تا از طریق برگزاری چنین برنامه‌هایی، علاوه بر شادی و خوشحالی کودکان، افکار جامعه را نیز به سوی احترام به حقوق یتیمان هدایت کرده و به کمک رساندن پیام‌های انسانی و مهربانی در جامعه یک نقش موثر ایفا کنیم

یلدااا.webp

ویژه برنامه ی شب یلدا

ویژه برنامه‌ی شب یلدا با حضور بیش از 200 کودک یتیم ، در باغ تالار سبز برگزار شد این برنامه به همت خیریه باران مهر علوی و با کمک و یاری خیرین عزیز در شهر اصفهان، با هدف شاد کردن کودکان یتیم و دور از محبت خانواده‌ انجام شد. 

خیریه باران مهر علوی می کوشد تا با ارائه‌ی این نوع فعالیت‌های فرهنگی، گامی هرچند کوچک در جهت کمک به کودکان یتیم  بردارد و شب یلدا را به عنوان یک جشن آئینی و مهم جشن گرامی بدارد. این جشن شامل برنامه‌های مختلفی از جمله موسیقی زنده، شعر خوانی و بازی‌های متنوع و شاد بود و تلاش شد برای کودکان یتیم یک شب شاد ، مفرح و به یاد ماندنی باشد.